Tuesday 9 July 2013

WHAT I'VE BEEN DOING...

Hahahah rindunye kat blog ni... lame gler x update blog... mmbe2 pon da brtnye sama ad blog ni da berkubur ke ape.. hahah sorry guys.. a little bit bz... after habis matriks on april and hav a rest for a month..mira start rajinkn dri brkerja sementara utk dot dot dot.. hahaha... now nk dkat sbln lbih da bekerja kat hotel selesa... wah the best experience I think... lots of things mira have learn... and lots of people I have met n known... antaranya teammates banquet.. abg hairil (my boss)..abg mamot, abg ikin, abg piee, leha, iti and a lot of them... x lpe jgk teammates coffee house... abg faleq, kak pau, baena, abg zul, abg ayed, dan lain2... lau nk senarai stu per stu asenye smpai sok pon x abes.. hahaha.. seriously they gave me a lot of knowledge... thanx so much sume..  skg ni bsok da nk pose... so I think my career as a part timer kat sne is goin to end... for sure I will miss them... huwaaa mcm nk nangis lak... what to do.. I need to further my study...but I promise I will never forget all of them.. n nanti ble sng2 mira dtg mlawat ye...hahaha I think thats all for today... actually bnyk lg nk cter tp smbung len kli la... bye sume... love mira... xoxo


thanx for spending ur time...

No comments:

Post a Comment